..

دوشنبه، مهر ۲۴، ۱۳۸۵

ادامه میدم


خوب. فکر میکنم که یه مدت همینطوری ادامه بدم. گهگاه یه چیزایی بنویسم. شاید اگه مشخص بود که مخاطب این صفحه کیه راحتتر بود. اما از طرفی اونطوری محدود میشدم.
بهرحال الان فکرمیکنم که اقلا اینجا میتونه یه جور دفترچه خاطرات برام باشه. و یه جایی برا
نوشتن چیزایی که برام جالبه و همینطور نظراتم.

امروز تو سایت دانشگاه دنبال یه پروژه برای تزم میگشتم. سایت دپارتمانمون نسبت به قبل خیلی مرتب شده. چندتا موضوع جالب توشون هست که حالا باید ایمیل بزنم و ببینم چطوری میشه. هم دوست دارم که موضوع جدید و هیجان انگیزی مثل نانو تکنولوژی انتخاب کنم هم میترسم پروژه طولانی بشه و به موقع تموم نکنم.
باید به فکر امتحان راکتور و اینترفشال هم باشم! وای دیگه حال امتحان دادن ندارم ولی پروژه تا بخواین انجام میدم. البته مهلت تحویلش به این زودی نباشه .

در ضمن میخوام یه سری موضوع علمی رو هم دنبال کنم. لینکهاش رو بغل صفحه میذارم و گاهی هم راجع بهش مینویسم.

یه فکر هم راجع به غالب این صفحه باید بکنم. فارسی نیست و جهت عنوان پست رو نمیتونم دستی تنظیم کنم.

هیچ نظری موجود نیست: